.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کردان، هادي خامنه اي و اصغرزداه در افطاري حزب مردمسالاري

حزب مردمسالاري يکي از اولين افطارهاي سياسي ماه رمضان سال 1387 خورشيدي را در حالي برگزار کرد که دبير کل آن نيز صراحتا" درباره کانديداهاي مورد حمايت حزب متبوعش سخن به ميان آورد .

به گزارش البرز به نقل از ايسکانيوز دبیر کل حزب مردم‌سالاری با اعلام اینکه در صورت نرسیدن اصلاح‌طلبان به اجماع برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تا پایان مهر موضع مستقل حزب اعلام می‌ شود ، تاکید کرد: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات تا پایان مهر به اجماع برسند.
به گزارش روز جمعه ایسکانیوز ، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری ، در ضیافت افطاری حزب متبوع خود که پنجشنبه شب برگزار شد، با بیان اینکه حزب مردم سالاری برای حمایت از اجماع اصلاح‌طلبان از همه توان خود استفاده می کند ، اظهار داشت: اگر ائتلاف، اتحاد و انسجام در اردوگاه اصلاح‌طلبان صورت نگیرد، تا پایان مهر ماه قطعا موضع مستقل حزب اعلام می شود.
وی گفت: اگر اجماع در اردوگاه اصلاح‌طلبان صورت نگیرد ما کاندیدای حزبی خود را خواهیم داشت و اگر بین احزاب اصلاح‌طلب اختلاف باشد، دلیلی ندارد ما از یک طیف خاص اصلاح‌طلبی حمایت کنیم.
کواکبیان گفت: موضع حزب مردم‌سالاری ابتدا تمایل به میرحسین موسوی، بعد خاتمی و بعد هم کروبی بوده است و گفته اجماع باید بر سر یکی از این گزینه‌ها انجام شود.
نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی بزرگ‌ترین مساله اصلاح‌طلبان را اختلافات موجود در بعضی مقاطع زمانی در این جریان عنوان کرد و افزود: برای ایجاد وحدت و اجماع در میان اصلاح‌طلبان، به عنوان حزب مردم‌سالاری، جلسات مختلفی را در گوشه و کنار برگزار کرده ایم.
وی از نبود اراده ای واحد در اردوگاه اصلاح طلبان برای رسیدن به اجماع در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گلایه کرد و گفت: از استان های مختلف با ما تماس گرفته می شود و مردم می گویند که اگر در تهران بین سران اصلاح طلب اختلاف و مشکلی است ما از حمایت خود دست بر می داریم.
کواکبیان برخی انحصارطلبی‌ها، تمامیت‌خواهی‌ها و برخی دیدگاه‌ها و باورها را به عنوان موانعی بر سر راه رسیدن به اتحاد برشمرد و گفت: ما باید بدانیم رقیب به طور جدی، هماهنگ و حزبی فعالیت می‌کند؛ هر چند در ظاهر خود را مخالف تحزب نشان دهد، ولی در جاهای مختلف فعالیت دارد.
دبیر کل حزب مردم‌سالاری ابراز داشت: ما با خاتمی و کروبی دیدار داشته‌ایم و همین نکات را به آنها هم گفته‌ایم و اگر بزرگان به وحدت برسند، بسیاری از مسائل حل می‌شود. برای ما تفاوتی بین خاتمی و کروبی نیست و معتقدیم مهم این است که ائتلاف و اجماع صورت بگیرد.
وی همچنین عنوان کرد که این اجماع بر سر کسانی که معتدل هستند نیز می تواند شکل بگیرد.
نماینده مجلس هشتم در ادامه به درگیری‌های اخیر بین آمریکا و روسیه بر سر مساله‌ی گرجستان، اشاره و اظهار کرد: شاید وجود جنگ سرد بین آمریکا و روسیه و مشغول بودن آمریکا به بحث انتخابات داخلی خود این نکته را به ما خاطرنشان کند که نباید خیلی نگران بحث‌های مربوط به چالش هسته‌ای و سیاست خارجی باشیم، ولی بر عکس ما نگرانی خاصی در این عرصه‌ها داریم.
وی تصریح کرد: باید هوشیاری بیشتری در این زمینه‌ها به خرج دهیم و نباید چندان با آسودگی خاطر از کنار این مسائل عبور کنیم.
بنابراين گزارش در مراسم افطاری حزب مردم‌سالاری برخی از چهر‌ه‌های سیاسی از جمله وزیر کشور، سیدهادی خامنه‌ای، محمدرضا راه‌چمنی، علیرضا محجوب و ابراهیم اصغرزاده حضور داشتند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معلم 20 شهريور 1387
با احترام
مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت فرمودند : :( " اما تا مادامى كه قانون، قانون است، حتماً بايستى به آن عمل بشود و به آن اهميت داده بشود. من اين را تأكيد مى‏كنم ".) که اگر حتی دولت محترم با اجرای قانونی موافق هم نباشد ولی موظف به اجرای آن قانون تصویب شده مجلس و شورای نگهبان می باشد . بنابراین خواهشمند است دولت محترم جهت التزام عملی به دستور مقام معظم رهبری ، قانون خدمات دولتی و نظام هماهنگ پرداخت حقوق فرهنگیان را اجرا فرمایید . ( بن غیرنقدی و .... فرهنگیان را پرداخت کنید . تورم شدید است )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.